Oldalak

Haiku

japán haiku
sosem értettem őket
- írni tanulom



elfelejtettem

- már bizton állíthatom -
élni nélküle

olyat hazudtál,
akiért érdemes volt
-feladni magam

kellesz te nekem,
hogy egyszer végre szabad
és boldog legyél

azt mondta elmegy,
búsan hagyott magamban
itt sem volt talán

mászom szüntelen
- biztosítás nélkül - fel,
nincs kapaszkodó

őszintén sajnálom,

kutattam mi van belül.
- nem a ruha alatt.

csak fekete-fehér,

szerinted szürke nincs
- színeket akartam

megyek előre,

már nem csak rólad írok.
már nem csak neked

nem bírom nélküle,
mondom hetek óta már
- hazug ellentmondás

minden embernek
megvan a saját baja,
- nekem te - neked is

papagájvirág
örömkönny és érzelem
- lehet valódi

szív maghasad érte,
minden álmom főhőse.
- agyam ébren boldog



Bekaphatja mind.

hitvány politikusok.
- vasárnap, húsleves.

Adag krumplit mersz,
fasírt vagy rántott hús lesz?
- ez is politika